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OhJonny
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- 07.11.2010
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Hallo erst mal,
ich hab überhaupt keine Ahnung von PCs!
Mein Desktop Computer von Asus hat bis jetzt immer reibungslos mit Windows 7 funktioniert!
Doch seid heute fährt er alle 5 Minuten runter und zeigt mir in einem BlueScreen eine Fehlermeldung an!
Hier habe ich diese Fehlermeldung liebevoll abgetippt:
A problem has been detected and Windows has been shut down to prevent damage to your Computer.
MEMORY_MANAGEMENT
If this is the first time you ve seen this Stop error screen, restart your Computer. If this screen appears again, follow these steps:
Check to make sure any new hardware or software is properly installed.
If this is a new installation, ask your hardware or software manufacturer for any Windows updates you might need.
If problems continue,disable or remove any newly installed hardwareor software. Disable BIOS memory options such as caching or shadowing.
If you need to use safe Mode to remove or disable components, restart your computer, press F8 to select Advanced Startup Options, and then select safe Mode.
Technical informations:
*** STOP: 0x0000001A (0x00041790,0xC080279E,0x0000FFFF,0x00000000)
Collecting data for crash dump...
Initializing disk for crash dump...
Beginning dump of physical memory.
dumping physical memory to disk: 100
Physical memory dump complete.
contact your system admin or technical support group for further assistance.
So bitte helft mir ich weiß echt nicht weiter
Vielen Dank im Vorraus!
OhJonny
ich hab überhaupt keine Ahnung von PCs!
Mein Desktop Computer von Asus hat bis jetzt immer reibungslos mit Windows 7 funktioniert!
Doch seid heute fährt er alle 5 Minuten runter und zeigt mir in einem BlueScreen eine Fehlermeldung an!
Hier habe ich diese Fehlermeldung liebevoll abgetippt:
A problem has been detected and Windows has been shut down to prevent damage to your Computer.
MEMORY_MANAGEMENT
If this is the first time you ve seen this Stop error screen, restart your Computer. If this screen appears again, follow these steps:
Check to make sure any new hardware or software is properly installed.
If this is a new installation, ask your hardware or software manufacturer for any Windows updates you might need.
If problems continue,disable or remove any newly installed hardwareor software. Disable BIOS memory options such as caching or shadowing.
If you need to use safe Mode to remove or disable components, restart your computer, press F8 to select Advanced Startup Options, and then select safe Mode.
Technical informations:
*** STOP: 0x0000001A (0x00041790,0xC080279E,0x0000FFFF,0x00000000)
Collecting data for crash dump...
Initializing disk for crash dump...
Beginning dump of physical memory.
dumping physical memory to disk: 100
Physical memory dump complete.
contact your system admin or technical support group for further assistance.
So bitte helft mir ich weiß echt nicht weiter
Vielen Dank im Vorraus!
OhJonny